Usługi badań analitycznych dla wielu modeli biznesowych

Dwa lata temu otworzyłem w Polsce firmę, która zajmowała się dystrybucją sprzętu biurowego znanej marki na rynek polski. Firma rozpoczynała kolejny kwartał swojej działalności, a ja rozglądałem się za nowymi możliwościami rozwoju swojego polskiego oddziału.

Analityczne badanie biznesowe dla firm

badania dla biznesuW lutym tego roku, na nardzie zarządu naszej firmy postanowiliśmy poszukać osób, które pomogą nam opracować nowe strategie marketingowe. Szukaliśmy firmy, dla której badania dla biznesu stanowiły główny profil działalności. Po kilku tygodniach poszukiwań znaleźliśmy odpowiednią firmą i podpisaliśmy korzystną umowę o współpracy dla obu stron. Po dwóch miesiącach od przekazania dotychczasowych danych oraz wyników analitycznych, firma, którą wynajęliśmy przekazała nam pierwsze wyniki swojej pracy. Do działu marketingu wpłynęła bardzo konkretna analiza rynkowa, uwzględniająca wszelkie dane statystyczne naszej firmy. Porównano także zyski ze sprzedaży na podstawie wywiadów przeprowadzonych z klientami, oceniono ich satysfakcję z naszych usług i wykonano szereg badań rynkowych, które w sprawny sposób miały usprawnić działanie naszej firmy. Dzięki tym dogłębnym analizom, mogliśmy przyspieszyć opracowywanie nowej strategii marketingowej firmy, a kolejne badania analityczne wpływały do nas regularnie. Dowiedzieliśmy się z nich jak wyglądamy na tle podobnej działalności innych firm, w jaki sposób usprawnić komunikację z kontrahentami, a także w jaki sposób określić ryzyko oraz stworzyć analizę potrzeb klientów. Dzięki tym wszystkim danym, mieliśmy konkretny obraz naszej firmy i byliśmy bardzo zadowoleni z otrzymanych wyników.

Gdy zacząłem współprace z firmą zajmującą się między innymi oceną ryzyka w mojej branży, chciałem otrzymać konkretne dane, które pomogą mi rozwinąć działalność. Firma okazała się niezwykle profesjonalna i rzetelna, a otrzymane wyniki pomogły w realizacji nowej strategii marketingowej.